Sètz aquí : Acuèlh > Condicions d’utilizacion
emploi
emploi
Condicions d’utilizacion

Rapèl : aquel site e son contengut son protegits pel dret d'autor. L'utilizacion de las informacions qu'i son presentadas se deu far doncas dins un encastre privat. La reproduccion, quitament parciala o la compilacion de son contengut es enebida sens l'autorizacion de son proprietari.

La totalitat del site Servici de l'Emplec (marca, logo e contengut) es proprietat de l'Institut d'Estudis Occitans (siret nº329 243 653 000 55).

Lo Servici de l'Emplec garantís pas l'exactitud de las informacions que presenta, ni tanpauc qu'aquelas informacions son estadas sistematicament verificadas. Lo Servici de l'emplec serà pas tengut coma responsable en cas de negligéncia dins la presentacion d'aquelas informacions, dins la disponibilitat o non de las ofèrtas presentadas.

Aquelas informacions pòdon èstre modificadas sens preavis per la còla de gestion del Servici de l'Emplec.

Lo Servici de l'emplec se resèrva lo dret de pas publicar d'anóncias o autras informacions postadas per sos utilizators que correspondrián pas a sa linha edioriala a saber l'emplec en occitan.

L'utilizacion de las entresenhas dels emplegaires o dels cercaires d'emplecs per una amira autra que la mesa en relacion emplegaires/demandaires d'emplec es absoludament interdita. Es notadament fòrabandit d'utilizar las entresenhas donadas dins las ofèrtas d'emplec o dins los perfils d'utilizators en vista de los expleitar amb de sistèmas de spaming, mailbombing, lista de difusion, emission d'apèls telefonics o fax non sollicitats.

Temptar d'accedir a de donadas que son pas destinadas a un tal utilizator o se connectar a un compte al qual òm es pas autorizat d'accedir es considerat coma un vìol e es per consequent interdit. L'utilizacion de la basa de donadas de CV del Servici de l'Emplec per un ustage autre qu'aquel d'un emplegaire en cèrca d'emplegats per un emplec especific es estrictament interdita.

En conformitat amb la lei "Informatiques et libertés" del 6 de genièr 1978, avètz la possibilitat de modificar o suprimir las entresenhas ligadas a la vòstra inscripcion. Las informacions que donatz al moment de la vòstra inscripcion son confidencialas. Avètz un dret d'accès, de modificacion, de rectificacion e de supression d'aquelas donadas (article 34 de la lei "informatiques et libertés"). Podètz exerçar aquel dret en nos contactant :
Servici de l'Emplec
Institut d'Estudis Occitans
11 carrièra Malcosinat
31000 Tolosa
09 62 56 09 91
contact@emplec.com

Sètz responsables del manten de la confidencialitat de vòstre nom d'utilizator e de vòstre mot de passa. Ne seretz responsables de lor utilizacion.

En utilizant los servicis d'aquel site Internet, acceptatz las condicions d'utilizacion aquí descritas.

Conditions d'utilisation

Rappel : Ce site ainsi que son contenu son protégés par le droit d'auteur. L'utilisation des informations qui y sont présentées doit donc se faire dans un cadre privé. La reproduction, même partielle ou la compilation de son contenu est interdite sans l'autorisation de son propriétaire.

La totalité du site Servici de l'Emplec (marque, logo et contenu) est propriété de l'Institut d'Estudis Occitans (siret nº329 243 653 000 55).

Le Servici de l'Emplec ne garantit pas l'exactitude des informations qu'il présente, ni qu'elles ont été systématiquement vérifiées. Le Servici de l'Emplec ne sera pas tenu comme responsable en cas de négligence dans la présentation de ces informations, dans la disponibilité ou non des offres présentées.

Ces informations peuvent être modifiées sans préavis par l'équipe de gestion du Servici de l'Emplec.

Le Servici de l'Emplec se réserve le droit de ne pas publier certaines annonces ou autre information postée par ses utilisateurs qui ne correspondrait pas à sa ligne éditoriale à savoir l'emploi en occitan.

L'utilisation des coordonnées des employeurs ou des demandeurs d'emploi dans un but autre que celui de la mise en relation employeur/demandeur d'emploi est absolument interdite. Il est notamment interdit d'utiliser les renseignements fournis dans les offres d'emploi ou dans les profils d'utilisateurs en vue de les exploiter dans des systèmes de spamming, mailbombing, liste de diffusion, émission d'appels téléphoniques ou fax non sollicités.

Tempter d'accéder à des donnés qui ne sont pas destinées à un tel utilisateur ou se connecter à un compte auquel on n'est pas autorisé d'accéder est considéré comme du viol et est par conséquent interdit.

L'utilisation de la base de données de CV du Servici de l'Emplec pour un usage autre que celui d'un employeur en quête d'employés pour un emploi précis est strictement interdite.

En conformité avec la loi "Informatiques et libertés" du 6 janvier 1978, vous disposez d'un droit de modifier ou supprimer les données liées à votre inscription. Les informations que vous donnez au moment de votre inscription sont confidentielles. Vous disposez d'un droit d'accès, de modification, de rectification et de suppression de ces données (article 34 de la loi "informatiques et libertés"). Vous pouvez exercer ce droit en nous contactant :
Servici de l'Emplec
Institut d'Estudis Occitans
11 carrièra Malcosinat
31000 Tolosa
09 62 56 09 91
contact@emplec.com

Vous êtes responsable du maintien de la confidentialité de votre nom d'uilisateur et de votre mot de passe, comme vous serez responsable de leur utilisation.

En utilisant les services de ce site Internet, vous acceptez les conditions d'utilisation décrites ci-dessus.