Sètz aquí : Acuèlh > Ràdio País que recèrca un(a) jornalista
emploi
AGENDÀ de l'EMPLEC
emplec
emploi
emploi
Ràdio País que recèrca un(a) jornalista
Ràdio País que recèrca un(a) jornalista

Ràdio País que recèrca, un - ua jornalista (qui aja si possible la carta de premsa) qui parla, lei e escriu l'occitan.

  • Devath la responsabilitat de la Presidenta, directora de publicacion e de la deu cap redactor qu'assegura en foncion de l’eveniment, de la linha directora fixada peu Conselh d’Administracion de l’associacion e de la soa pròpia personalitat, la difusion d’informacions, en occitan, per via radiofonica.
  • Qu'ei cargat(-ada) deu tractament dirècte de l’informacion : reportatges, entervistas, redaccion, montatge d’articles e de la lor presentacion.
  • CDD 6 mes (renovelader un còp), enquadrat per la convencion collectiva deus jornalistas e de la radiodifusion.

Lòc de tribalh : estúdio de Puei (64230).
Que serà amiat(-da) a circular a fins de realizar lo son tribalh (veïcule o mejan de transpòrt requist).
Se n'a pas dejà la soa carta de premsa, velha a obtiéner la soa carta professionau de premsa au près de la comission de la carta.

Que recercam quauqu'un de dinamic, qui sap préner iniciativas, e qui apreciarà de tribalhar en equipa dens ua estructura associativa.

contacte : 06 88 73 83 93 - 05 59 83 13 44

Letra de motivacion au nom de la Presidenta Myriam Monthélie e CV d'adreçar a contacte@radio-pais.com

Ràdio País recherche, un(e) journaliste (disposant si possible de la carte de presse) qui lit, parle et écrit l'occitan.
Sous la responsabilité de la Présidente, directrice de publication et celle du rédacteur en chef, assure en fonction de l’événement, de la ligne directrice fixée par le Conseil d’Administration de l’association et de sa personnalité, la diffusion d’informations, en occitan, par voie radiophonique.
Est chargé(e) du traitement direct de l’information : reportages, interviews, rédaction d’articles, montage e presentacion.
CDD 6 mois (renouvelable une fois), encadré par la convention collective des journalistes et de la radiodiffusion privée.
Lieu de travail : studio de Poey-de-Lescar (64230).
Il ou elle sera amené(e) à circuler afin de réaliser son travail (véhicule ou moyen de transport requis).
S'il ou elle n'a pas déjà sa carte de presse, veille à obtenir sa carte professionnelle de presse auprès de la commission de la carte, dès qu'il ou elle a le nombre de feuilles de paye requis. Veille à faire renouveler sa carte professionnelle.
Nous recherchons quelqu'un de dynamique, qui sait prendre des initiatives, et qui appréciera de travailler en équipe au sein d'une structure associative.
Contact : 06 88 73 83 93 - 05 59 83 13 44
Lettre de motivation au nom de la Présidente Myriam Monthélie e CV d'adreçar a contacte@radio-pais. com